Saknar..



Hmm känner ni igen den där känslan att sakna när man saknar något .. ibland vet man inte vad det är men det känns som att det saknas ? ibland vet man vad man saknar men inte kan göra något åt det bara sitta där och vänta tills den känslan försvinner eller blir verklig.. Joo jag har den känslan nästan varje dag i miss miss miss några men är tacksam att dom finns i mitt liv .. så detta inlägget lägger jag till er som jag saknar och snart får träffa hoppas jag! Även ni saknade jag aldrig ser mer förens jag kommer till er värld ni är också saknade
..

Kusiner(Släkten),Rim,Yesaya,Jazzy,Victor & Skitz..  jag saknar .
Syster,Diana(kusiner,Släkten),Raquel,Agnes & Jazmin..  jag saknar..

Natti natti Blogg ska lämna en låt som slogg mig igår längesen man lyssna på den init? =)..


Kommentarer
Postat av: Rim

love it!

2010-03-18 @ 22:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0