Kvällen närmar sig



Heeey foxs! Längesen visst ? just nu sitter jag och äter pannkakor och är hjärt krossad still från igår dagens match -.- , men inte nog med det så rullar det mästa på. prata nyss med kära vän i usa SAKNAD Big time VICTORIOUS.  ! :)  planera lite my bday jag ska fira när han kommer hitt :) .
Idag hade jag studie dag hihi halv dag då but still chill!!
Jag kände för att lägga upp den låten som en inledning för den är skön och brukar lyssna på den when i'm at work lol . Jag fick några frågor i mail

1,(6gånger)Har du slutat blogga ?
2,När kommer din nästa låt ?
3,Ska du flytta till usa ?
4,Är det svårt att sjunga ?
1, Svar : Nej jag har inte slutat blogg :) , Fast jag finns för det mästa på twitter gårt lite fortare där så följ gärna mig där ! ska börja blogga mer igen lovar .

2, Jag jobbar i studion 2-3 gånger i veckan på mixtape jag vill ha klart till maj så har en del låtar jag spelat in men ska nog släppa en inom 2 veckor om jag får sakrt gjort som det ska :).

3, Hmm om jag ska flytta till usa vad tänker du på då? Jag själv ska nog flytta nästa år yes men berättar hälst inte om det just nu ..:)
4, Om det är svårt att sjunga? hmm jaa du jag hör ofta " det väl bara spela in och sjunga" haha mm jo visst är det men stå du up i 8h så ska vi see om det är så lätt och sjunga samma ord om och om igen lol! Det är inte lätt men det är inte häler svårt + det är något jag älskar att göra så då lägger jag själv klart all min energi i det :) .



L O V E  TO  Y O U !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte söta tjejen!!

(få inte luft)

2010-03-18 @ 10:12:06
URL: http://nansamba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0