Fredaaaaaaag Chill =)



Yeppp idag är det freeeeeeeeeeedag =) , Dagen har vart prima lugn och chill ofc så starta jag dagen i skolan! åkte hem sjöng lite finns ett klipp jag la upp på facebook/Youtube som jag laddar upp här med snart =) därefter träffa jag min kompis som är på besök i gbg rätt så fort gick det men det va CHILL! och därefter va jag med Oscar och shoppa lite på stan vi åkte även och köpte en väldigt fin ny soffa lol! jaa du bilderna är på mig när jag är helt seg efter den långa dagen och jag frös så fick bära på oscars FRÄSHA Jacka jag älskar ,Tack för mys fredagen oscar haayeee -.- !:p

Nu äter jag marabou Daim mumms holla at ya bloggen glöm inte ask me questions och följ gärna på twitter finns där nästan 24/7 !

JAMES, FÖRLÅÅÅÅÅÅT VI SÅGS JU I FREDAGS MEN DU VET ATT JAG SAKNAR DIG MEEED HALLÅ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0