Träning = Må Bra :) !

Yess , idrott är ju själv klart det bästa för kroppen har jag fel?
Jag brukade träna friidrott i ca 5år tills mitt kära knä hindra mig från nästan alla sporter som finns :( !
Men det betyder ju inte att GYMET INTE FINNS :D !
De flästa tjejer i min ålder från 15-18 dansar (även äldre och yngre) jag älskar att dansa så det gör jag hemma oftas eller nere i studion för där finns de ju nu en dans studion :) , vilket fall Jag har börjat träna hemma också gör 30x3 sittups och sen några armhävningar och andra kropps/styrk övningar lol -.-! Och de har fått mig till att må bättre eller känner mig själv iaf friskare :D och det håller ju magen i FORM :D Så det är mitt råd om ni inte orkar med gym eller någon spec sport kör hemma HÖG MUSIC Och rör på dig så ska du se att det kommer kännas underbart i kroppen och även dig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0