Tic Toc

Ush vad tiden känns kort nu för tiden ..
ni kanske märker att jag inte har vart så ducktig med att uppdatera här på Music Is My Soul .
Jag knapt hunnit med dator :( ..
det va så här  innan jag börja blogga fråga jag en vän Bryan ni känner nog till hans blogg ! det va en vacker dag på telefon och jag fråga T: Bryan hur hinner du blogg ? B: Triisha du vet , du sitter jag rätt så ofta vi datorn och nästan inte gör något då hinner du såväl att blogga också !
Det stämde ju!
Så jag märkt att jag inte vart vid dator på ett tag ! samma sak med bloggen..
men ska försöka så mycket det går :) så SLUTA INTE ATT LÄSA ! KÄRLEK TILL ER !

Kommentarer
Postat av: mhm

vill du inte har långt hår sen till sommaren;) eller trivs med korthår istället;) hihi im just curious;) holla bless

2010-01-17 @ 18:19:13
Postat av: Triisha

Jätte bra fråga haha ! Joo jag ska nog ha långt hår till sommar :) börjat spara nu dagen efter nyår va min sista klippning :)

2010-01-17 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0