Svar & Frågor =) läs NU!



Svar och frågor :) nu ska jag svara på veckans frågor :) !

1,Ska du till uk Kan du besöka mig då ? : Svar : Jag vet nog vem du är som undrar och självklart hör jag av mig innan så ses vi nog !

2,Modellen på Gina är ny? Svar : Ja och jag tycker inte det är en skandal för att hon är mörkhyad !

3,vart köpte du dina jeans,linne, & Handskar? Svar : Jeansen köpte jag på H&M sen gjorde jag om dom med nitar,Handskar köpte jag på järntorget Explosion, Linnet köpte jag på BikBok det är en Body!

4,haha patricia är det andra som ställer dig dom frågorna ? Svar : Precis det är andra som ställer dom frågorna till mig och hur jag orkar är nog pga jag brinner för det mästa jag gör!

5, Vad är det som inspirera dig eller finns det EN person som inspirera dig på något sätt, i mean style?
Svar : Hmm det va en bra fråga jag vet inte faktis jag kör nog för det mästa bara vill jämt pröva nytt haha känns bättre då är man lite "ny" av sig det största man kan gå emot är självförtroende så har du det vågar du nog pröva mycket och då växser nog ditt sätt till att hitta nya stilar och vilja vara "anorlunda" men ofc tror alla att jag pluggar Rihanna lol nej jag gör faktis inte de :) jag har 1000st olika stilar ibland blir de "cutie" girl ibland "bad"girl ibland "street" girl man ska inte alltid ha 1 stil för det blir tråkigt! :)

6,Vad är kärlek enligt dig?
Svar : också en bra fråga den är svår och kortfatta men jag tror så här , när du vaknar och känner att du inte vill vara utan den personen , när du känner att du kan vara DIG SJÄLV VID HAN när du litar på han och kärlek inte bara är sex! för att älska måste han va min bästa vän och min älskare han ska kunna lita på mig som jag litar på han för utan trust no love! utan glädje no love MEN! Love is pain & pain is love! och kärlek är en stor grej för mig för tror det är en av de finaste en människa kan ha och uppleva ! kärlek till familj, vänner & kille är olika sätt men utan de känns nog livet lite surt,tråkigt och pain!

7,Skulle du tänka dig långdistanc förhållande?
Svar: jag kan säga yes jag skulle kunna tänka mig det , har haft det!
men återigen inte frivilligt blir det så att man blir kär och är lika glad varje dag när man hör rösten på tel så är det bara att fortsätta för om killen jag skulle blivit kär i får mig att må och känna som ingen i min närhet gör varför lämna han då?

8,Om din kille vart tsm med dig i 9månder och han är otrogen?
Svar : Jaaaaap då heter det WALK IT OUT! Visst alla förtjärnar en andra chans men det beror på hur man känner just då! Annars är det bara till att D U M P A . Värlen är fulllll av Tjejer/killar!

Jag vill tacka så mycket för alla gryma svar jag fick på min fråga om kärlek nu ska jag ställa en till fråga och hoppas på lika smarta och roliga svar :) !


Kommentarer
Postat av: ??

va jobbar du med då?

2010-01-31 @ 15:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0