MUSIC MODE- PARFUME ! + DAGENS FRÅGA !




Parfume parfume parfume ..Jag ligger och lyssnar på music right now och lyssnar på en låt som heter parfume och för mig är FRÄSH Ett viktig intryck hos mig. när jag kramar någon när jag går på fest så är faktis parfume viktigt spec om girl/boys röker hatar den lukten hälre känner jag parfume än rök äcklig luckt! eller SNUS Hahah.
sen har det hänt att när man kanske haft boyfriend eller en kompis spec lukt och träffar på någon annan som man känner igen lukten från att man börjar tänka på personen! Det bästa man kan göra haha när man gjort slut med kille/tjej och man har kanske en tröja eller något man har lånat visst själv klart ska man tvätta den men att spruta ett sprut med din favorit parfym som du vet kille/tjejen älskar på tröjan för då glöms man aldrig för dagen han/hon själv tvättar den ;). 



FALLER DU FÖR KILLAR/TJEJER SOM LUKTAR GOTT?
HAR DET HÄNT ATT DU KÄNNER IGEN EN LUKT FRÅN EN KILLE/TJEJ NÄR DU TRÄFFAR NÅGON ANNAN SÅ ATT DU KOMMER OCH TÄNKA PÅ PERSONEN?
OCH SIST MEN INTE MINST ÄR DET VIKTIGT ATT LUKTA GOTT?

Nu bjuder jag på en låt som kan förklara lite med perfume hihihi xD !


Kommentarer
Postat av: emmyg

2010-01-30 @ 14:14:59
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: emmyg

älskar folk som luktar gott, viktigt viktigt!

2010-01-30 @ 14:15:14
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: mine

Nä men Gud! Nej, vem orkar liksom. Visst är det ett plus om han luktar gott men det är inget jag går runt och oroar mig för.

2010-01-30 @ 23:09:30
Postat av: JulianaBM

Hehe, klart att det är viktigt att de luktar gott ;) OCH OM MAN INTE FALLER FÖR PERSONER MED GO PARFYM... Och visst har det hänt att man har gått på stan och sedan känner man lukten och tänker på den andra personen antigen blir man glad eller ledsen när det händer =/

(var bara tvungen att kommentera^^')



Puss hoppas att få se dig på Återträffen ;) <3

2010-01-30 @ 23:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0