Music Mode - ME 6 veckor ?



Japp det va längesen jag sjöng och spela in videos så time 2 do it again!
Jag har haft fullt upp med skriva låtar och spelat in från sthlm då jag åkte ner nu i januari de kommer släppas med tiden kan inte säga exsakt när men stay TUNE!Nästa vecka börjar jag med min sångpedagåg ska träna hårt och har första perioden i 6veckor så vi ska se om man kommer höra skillnad för det gör man utan att man tänker på det så Kära bloggen, kommer spela in 1 Video i veckan och NI FÅR VÄLJA VIKLEN LÅT JAG SKA SJUNGA Så detta ska bli kul både för mig och även läsarna hoppas jag :) HELP ME OUT ,ERAT STÖD Alla komplimanger ,frågor & Kommentarer jag får betyder mer för mig än vad ni tror :)
Kärlek till er så länge så lägger jag kanske in en video ikväll !

Kommentarer
Postat av: mehalicious

varför inte HALO? låten är najs;)

2010-01-21 @ 19:24:22
Postat av: H

Du sjunger underbart!

2010-01-23 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0