Hmm,hjärt slag hörs Men hur låter Tankarna?..

Jag är hemma nu och har vart i skolan & Work , träna nyss lite lätt och har duschat!
Jag har märkt en sak tänker 24/7 typ haha alla gör nog det men asså får ofta en fråga när ska du chilla, du tänker för mycket , hur orkar du?..sen en fråga jag fått mycket detta året som nyss har börjat är ! När får vi se dig som en stjärna ow jaaa. tro mig foxs inget är lätt faktis hur jag orkar är inte alltid haha men som sakt if u want something u gotta work for it right? i do it 110% or nun at all!

2010! right?
Yes min dröm är att bli artist vilket man nog märkt haha! jo nu håller jag på med en massa och musiken går super bra allt flyer på som det ska just nu skriver jag,spelar in & Uppträder så mycket som det bara går , nu lär ni inte missa mig alls snart , den 20feb är jag i Västerås och uppträder i sommar blir jag nog lite hitt och ditt ska ner till T.O och sjunga sen blir det runt om i sverige! :) Bygger även en myspace är väldigt glad han som ska göra den lär gör ett superbra jobb kommer läga ut länken här på bloggen så man kan se vad jag verkligen gör :) !
Sångpedagåg har jag börjat med för en Riktig artist klarar sig inte utan EN! Jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga eller tänka..Jo kära folket "SPELA ÖVER"? Kan ni vara snälla och förklara det för mig , varför spelar man över för att man älskar att sjunga och kämpar för något man brinner för? Varför "leker" man känd för att man sjuner? pls tell me :)!?


Kommentarer
Postat av: me

hahhah patricia, du är för rolig;) Vad är det för frågor du ställa? asso är det så att det är andra som ställer de till dig? am soo lost. anyhu, har en fråga. Vad är kärlek enligt dig? en annan fråga, vad har du för stil? Vad är det som inspirera dig eller finns det EN person som inspirera dig på något sätt, i mean style.

2010-01-28 @ 23:11:27
Postat av: evie

Keep it up för fan :) Hater makes u famous and karma is a bitch

2010-01-29 @ 14:24:07
URL: http://everlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0