Frågor och Svar ! :)




Fråga : Är Det Mitt Riktiga hår ?
Svar : Ja det är mitt hår !
Fråga : Vill Du Ha Långt till Sommar?
Svar : Jag har funderat på det och har börjat spara så får se om jag inte ändrar mig på vägen till sommar :) !
Fråga : Vart kommer du ifrån?
Svar : Uganda & 3kvart Colombia !
Fråga : Vart har du köpt din Tröja från ?
Svara : Den vita Hoodie tröjan köpte jag på H&M i Sthlm .
Fråga : Jobbar du & Hur mycket tjärnar du?
Svara : Jaaah du jobbar det gör jag och tjärnar pengar också men hur mycket kommer jag tyvär inte säga :) ..

Kommentarer
Postat av: ;)

hur brukar du vaxa ditt hår i ansikte du har så fin hud hur gör du för att har så fin hud;) har du ba rakat dej av sidan eller? snälla vem fixade din mowak vill oxå göra det men våga inte:p

2010-01-18 @ 13:39:00
Postat av: av

va brukar du köpa dina kläder på nätet vikken hemsidan osv

2010-01-18 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0