Bedtime .. Emotional



Nu är jag jätte trött och saker snörrar tankarna går.. musiken är på, idag har vart en chill dag !
imorgon gäller det igen work and study !
Saknar några spec människor ush .. aja längtar just nu till sommar att få resa bort kommer nog inte vara i swe så mycket ! Och nu när jag tänker efter kanske man flyttar nästa år hoppas kanske de faktis :) !
Idag blev jag besviken på en nära vän till mig varför ska Du jämt hålla på sådär ? tänker inte skriva något namn tror väl han/hon vet själv och om människan läser detta hoppas du har mod och säga förlåt if not i dont really care. Började ju blogga för att få ut tankar och ord osv .. men nu ska jag sova ! fortsätt läsa sprid tipsa vänner så ska jag försöka skriva och uppdatera så mycket det går :) ! Ska försöka förstå Twitter också lol! Natti Natti .!



Denna låten Tröttnar jag aldrig på , Kärlek till alla!

Kommentarer
Postat av: JessicaO

OOh ive cried to this song so many times =(

2010-02-01 @ 00:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0