And i Saw PRECIOUS !



Jag har inga ord som kan förklara filmen! ush ush ush . Yepp jag grät faktis 2gånger nästan !
en jätte bra film som når en till max! Det är sorligt att detta verkligen händer där ute. jag tänker inte berätta om hur filmen är men den är värd att se kan kort fatta 16 år tjej blir våldtage,misshandlad och livet ser inte sämre ut än så här för henne..stark film!

En sak jag kom och tänka på va , 2008-summer när jag var i T.O =Toronto och då minns jag att jag blev frågad max3 gånger om jag hade barn asså jag va 16år då va faktis lite skrämade det va en sån öppen fråga "So Triisha you gott any kid"? det va ju tjejer som fråga också kunde låta så här "its like a trend here" Sorligt att man kan leka med en sak som Barn för jag menar vi all har ju vart spädbarn och barn vi förblir barn men växer gör alla..  

Denna filmen PRECIOUS ÄR NÅGOT !


Kommentarer
Postat av: mi

visst e den bra? Komedin mellan tjejerna i klaasrummet är ju också ett plus

2010-01-31 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0