TJOCKIS DAG!



Ush ush haha idag har jag nog haft min segaste dag!! riktigt skoj =) . har shoopat min näst sista gång fick 2par skor jag köpt ÄLSKAR DOM !! Sen kläder och massa annat .. nu är vi ett gäng som sitter/ligger och kollar på film jag är så trött så känner att jag nog kommer somna lol så jag sitter vid datorn istället och i stort sätt skriver ner mina tankar och min dag på min blogg =) ..Idag permaneta jag Daniel hahah det gick nog väldigt sjukt :s sen har vi vart på americans fotboll han är nämligen med i skol laget!! riktigt kul fick pröva alla skydd osv ..
efter en lång dag bestämde vi oss för att köpa hem pizza ,massa godis och chips haha.. Japp vi fick 2st pizzor for free pga dom blev fel levererade! det värst av allt, nu är vi väldigt mätta så dom ligger där i stort sätt men men..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0