I'm Back =) but in UK !



Just nu har jag inte hunnit blogga sen fredags då jag åkte ner till stockholm =) .
Det va en underbar helg men rätt så känslig också! hade jätte kul .
ska försöka ladda upp bilder lite senare från allt som hände där  !
Nu sitter jag här på min systers rum i bristol som ligger i england. igår va jag i london och virra runt vackert va de trevligt folk och det bästa av allt VA VÄDRET! Solen stog upp när jag kom till bristol va de skönt väder där också fast klockan var rätt så mycket , =) bristol är en stor stad i stortsätt som göteborg där jag kommer ifrån =) ..
Men nu ska jag iväg och ducha vi hörs senare ska bli kul att få se Deras Klubbar ikväll Yeey =D !

Kommentarer
Postat av: yoli

hahaha på vilket sett e d fint väfder här lool :P

2010-02-24 @ 23:55:14
URL: http://yolandaas.blogspot.com
Postat av: yoli

hahaha på vilket sett e d fint väfder här lool :P

2010-02-24 @ 23:55:31
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0