Här smäller det :D



YEPP IDAG VART I STUDION OCH JOBBAT UNDERBART MED BAXSTER ! Det gick fint och låten gott my heart back är nu klar snart fredag släpps den yeey folk har redan fått höra av den men väntar nog tills på fredag med att släppa den på bloggen :).
Imorgon börjar min 6veckors träning med sångpedagåg så då ska vi börja lägga ut en video i veckan men då behöver jag önskelistor på vad jag kan sjunga :)
Meha : Jag ska se till och fixa din HALO ska du see..

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan in på formspingme.com/TriishaM där man kan Ask Me Anything ! :)

Kram på er hörs snart Mwaaah!

Kommentarer
Postat av: meha

yeaaaaaaaaaaah asso Patricia, du fattar inte hur mkt jag längtar att höra din musik, det du själv har spelat in osv. grym är du!! oh just det HALO, cant wait;)

2010-02-02 @ 22:06:11
Postat av: sys

Oh, musik är så underbart! Behöver komma igång med mitt igen, har du några tips?

2010-02-03 @ 14:10:34
URL: http://www.flin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0