Goodmorgon :D !

Nu är jag uppe och är still sjuk men på hållet till att bli frisk :D !
Japp 2days left and then Sthlm I'M BACK! Denna gången blir de party like rockstar och sen ofc studion det jag hinner med. nu har jag lite "semester" från både jobbet skolan och music (även om jag sjunger 24/7) haha ..
Snart är det Alla Hjärtans dag och jag har skrivit dagens fråga om den så de bara till att svara ;) ..
Själv fick jag dejt så på söndag!! Så Då får jag see vad han har tänkt för mig :D !
Next week blir det Uk för mig så blir borta 1 vecka men själv klart kan jag blogga där ifrån så I'll be 1 phone call away ! Göteborg där jag bor då, har ju sport lov redan nu vecka 7 =) ..

Nu ska jag äta och sen till skolan :) !

Kommentarer
Postat av: It's Qeelii babyy!!

mahahha studio my ass. this time its al about us -.-

2010-02-10 @ 12:36:30
URL: http://nansamba.blogg.se/
Postat av: Triisha

YOUR DAMN RIGHT DÄR FAKTIS! TAR TBX DE THIS TIME ITS USSS!

2010-02-11 @ 09:07:42
URL: http://triisham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0