Frågor & Svar !

Jag är nog sen med frågor och svar men har kommer alla svara på era frågor !

1,Frågan: Har en fråga. Vad är dina synpunkter på Sex before marriage.
1,Svar : Hmm det va en bra frågor jag dömmer ingen om man har sex före marrige pga kärlek är ingen ålder Jag är Katolik jag själv och jar har även frågat en präst om det är okej.. Han svarade är man 18 och är kär och inte missbrukar sex så tyckte han att de inte va fel visst det är fel mot kyrkan men man kan bikta sig ifall man ångrar sig annars tycker jag själv att Älskar man en person och känner sig redo för det so go ahead and do it men MISS BRUKA INTE "MAKE LOVE" .. =)

2,Frågan : va jobbar du med då?
2,Svar : På ett "företag" Som heter FAB .

3,Frågan : vad köpte du dina glasögon? skitfin
3,Svar : Jag köpte dom på BikBok 79:-

4,Frågan : vad köper man sånt den där va så klockrent ?
4,Svar : Tröjan .. hmm den kan du beställa genom mig för dom har ingen direkt butik det är så att dom säljer från Canada och tar dom slut vet jag inte om de tycker fler , Han är en Musiker som jag känner som säljer dom men kan prata med dom ifall det är möjligt att få ner några till sverige !

5,Frågan : Oh, musik är så underbart! Behöver komma igång med mitt igen, har du några tips?
5,Svara : Musik att lyssna på eller sjunger du själv? beroende på vad för musik stil gillar du? just nu lyssnar jag mycket på funky house =) .

6, Frågan : älskar serien, såjag kollade hela den under sommaren ! :) vem är din favorit?
6,Svaret , Hmm vet inte vem min favorti blir men det blir nog en värdig vinnare alla är ju så himla bra !
7,Frågan : hejhej trisha!
fin blogg du har, fortsätt med den(L)
har bara en fråga; varför hoppade du av från idol?:)
kramkram =)

7,Svar : Jätte bra fråga ska inte avslöja hur dom gör sitt program men när jag hade kommit en bitt kännde jag att detta inte va för mig och att jag inte va redo men får see om jag går tbx iår :) ..

8,Frågan : NU hittade jag din blogg haha äntligen :) allt bra meed dig? länge sedanman såg dig :)<3
8,Svar : hahah hej Carolina Jo Tack det är Fint , Njaa nu ser man nog inte mig så ofta helt sant men vi får höras när jag kommer hem =) <3

9,Frågan : the song is kinda rusty but good. Oh ma God, swedens first lady. Alla de långa timmarna in the studio are payin off. niiice

jag ,menaralltså din låt som du släppte nyss. about the heart?
9,Svar : hmm Tack , kretik hjälper mig alltid and yes there might be more to come att utvecklas gör man inte på en dag man lägger tålamod och träning i det så blommar det till en blomma !
I like wut i just heard!  hehe hope 2 be swedens first lady indeed!

Tack för era underbara frågor MEN FÖRLÅT FÖR DEN LÅNGA VÄNTE TIDEN!


Kommentarer
Postat av: ;)

snälla fråga gärna jag skulle inte banga att köpa den av dej om jag får den jag har så haters så jag skulle nog behöver går runt med den där tröjan haters make me famous:D

2010-02-09 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0