First Day of the week !



Heeey yall :D , here i am :) back frm a long day:). nu är det då MONDAY Första dagen på veckan hur känns det? vi har en ny kategori och jag har svarat på alla föra veckans frågor så det är bara att fråga på och läsa på jag svarar som sakt på all frågor FREDAGAR :) ! Då gör jag en Frågor och svar .

Har börjat med twitter so if you gott that holla at me & follow ! Jag har jobbat med musiken idag med kära pianisten Ashii Grymt bra saker på G DÅ FRÅGAR JAG ER VILL NI HÖRA LITE Gran? ska jag ta och göra en bild video så får ni höra hur det låter när vi letar nya ljud när vi jobbar med oss musiken :) !




Kommentarer
Postat av: meha

Jag vill jätte gärna höra.;)

2010-02-01 @ 21:28:05
Postat av: tjena mitt bena

vad köpte du dina glasögon? skitfint

2010-02-01 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0