Inga Flyg går !

Inga flyg åker!! detta är sjukt,sorligt och även kul hahah .. asså tänk dig att vara fast i New York eller typ Spain skönt och inte kunna komma hem utan att klaga, visst är dom som är med i det hela lite sura osv men jag hörde i morse av min bor . " Triisha synd att du inte är i LA nu för du hade inte kunnat komma hem du hade nog älskat det" haha helt sant där asså! Men jag har vänner som inte har kommit hem har även en vän som skulle resa idag men nopp Stuck at  H O M E ! Där emot är det lite knas med tanke på att om det tar upp till 3månader Kan jag inte resa i sommar :S! fast här vill jag inte vara! + att vi kanske får en kall sommar om vädret inte ändras knas knas .. :(

aja är du fast i ett land eller känner någon? vilket land isåfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0