VILKEN MATRÄTT ÄR DIN FAVORIT?

Yeeeeeeeeep i love fooood , Även om jag jämt får höra DU ÄTER INTE PATRICIA -.-! Saaajak shut up jag äter visst mkt , man behöver inte äta tills man spyr för att älska mat :D Min favo rätt är TACOS,LASANG Sen finns det väl fler men hälst tacos , VAD ÄR DIN FAVORIT RÄTT? Efter skolan tog jag det lungt hos min underbara JUDITH! Vi bestämde oss för att plugga och äta så klart ,plugget gick sådär men ätandet gick spikat ! sen gick vi överstyr hahah det blev visst music,acting and dancing mooode istället har det filmat kommer ut med det senare :) ..Ush juste jag börjar ju inbilla mig saker :( typ 4ggr idag trodde jag att någon gick på övervåningen vågade knapt gå upp till hennes rum hahah! måste sluta inbilla mig !!!!

POTATIS KÖTTBULLAR,BIFFAR OCH BRUN SÅS :D ! Det gick fort men det va gottttt mums , med APELSIN JUCIII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0