Trött trött trött..

Heeey Sweet PPL!! how ya'll ? .. jo jag är nog mer än trött fast kan inte sova :s . skolan va chill 2 korta leksioner sen va dagen slut i skolan NOOT jag stanna kvar en stund och spela BLACK JACK! Det va ändå föör kul jag la inga pengar för ville inte ångra mig :p men min kompis HAN VA FÖR GRYM de spela 200kr så han har lovat att bjuda mig på MC imorgon efter STUDION:D !! men jag jobbade efter skolan träffade Daddy.. det va väl kul faktis , sen fick jag mitt smink från UK Som jag beställt med tanke på att i swe har dom inte allt för mörkhyade . gav min käre Mambu smink också och är glad att hon blev nöjd med de =). Sen VA DE SHOOPING TIME , För imorgon ska jag UTTTTTTTTTGÅNG ! Time to RUN THE TOWN 2NIGHT!(Imorgon då lol).
min underbara mål tid för kvällen blev NFC MUMS (Det är som KFC) vi åt och åt och åt tills mambu sa : Triisha du va visst hungrig . Jag : nähee vad trodde du? :p så åt jag bara mer haha .
Men Nu är jag hemma och har permanentat mitt hår gjorde visst lite ont men det blev bra =).
Lyssnar  på Rihannas NYA ALBUM DET ÄR FETTT! I like it faktis de känns som RIHANNA STILL ÄR DÄR! Vi har bara fått se den "good girl gone worse" men albumet är fresh me like en 10:A För de .
Nu gör jag fransk manikyr på mig själv bara gjort en hand , har 1 kvar men orkar inte längre :( ..
Have 2 sleep soon THE STUDIO 2MORROW:D Inte vart där på månader känns det som ..Det ska bli kul , En Tjej Från Sthlm kommer så ska spela in med henne och sen själv =). blir en tuff dag 2morrow men GALET UNDERBAR OCKSÅ!
Aja hoppas ya'll haft en chill,nice,underbar med massa kärlek idag ;) <3


After shower and Permed Hair xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0