Skolan va en tuff dag mycket plugg och sluta 17:00 EEEH :P!..

USSSSH! Thats all i can say ! Detta **** Väder är mer än jobbigt , regn regn regn ..trött.COM!
Kommer till skolan och är helt GENOMBLÖT, Man kommer hem EFTER SKOLAN Och är MER ÄN BLÖTTTT!Hahaha men hade en lång dag idag sluta klockan 17:00 med spanska ..läraren sa EEH efter varje menning som typ :Du förstår vad jag menareeh!, Du kan fråga mig  om du inte förståreeeh! hahaha ! det va för kul för vi drev ju som fan..
Idag orkade jag inte ens vakna imorse men slängde på mig något skönt och mycket färger "street"..

Adidas Tröja . H&M Linne,"Ed Hardy tights" ,Blå Ryggsäck Björnborg,BabyBlå Clocka,Vita Blå Nike Aire Force!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0