She Can Sing & She's Coming 2 Swe !

ANGIE STONE - Älskar henne , Älskar hennes röst she's sooooo , sooo good..när jag är ledsen,glad ensam går det alltid att lyssna på henne , she's gott that spec thing in her voice and yes she's COMING 2 Göteborg,Lund And Stockholm i februari . Ska köpa mig själv biljett till hennes KONSER SOM JUL KLAPP till mig själv , Om Du vill hänga med?! PLS LET ME KNOW FEEL FREE 2 COME WITH ME =) Angie Stone in the House .. Jag bjuder på en av mina favorit Låtar Med henne ..det inte alla som känner igen henne mer äldre men skulle bli glad om Folk i min ålder  också lyssna på henne cuz den riktiga musiken gjordes på 90-talet dagens music är också RIKTIG! Tilloch med så äkta att den manipulerar oss ;) :p på både ett bra och negativt sätt , Music Is My soul ! Bless & Luv , P to the M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0