My First School Day :D

Hahahaha Yepp jag började då kl 08:30 Med Natur Idag ..Det gick Faktis Jätte Bra! sitter nu med min barndoms vän och har IntR aldrig haft de för lol , men de känns bra , Det Jag Älskar Med Skolan Är att den är på ENG de flästa Ämnen iaf så det är lite Change För mig om man säger så But its Time 2 Fight 4 School Right ppl! :D Man Behöver BÖKER FÖR ATT ÖVERLEVA Här! och har man TALANG ÄR de ett plus men då ska man fortfarande ha bökerna tycker jag :) ..Jag har Ett problem med dagen Vaknade Med Huvudvärk vet inte vrf .. jag åt ju fruckost och slutar idag 15:30 , sen har jag Jobb men vet inte om det är en bra ide att jobba med huvudvärk och en bunt books thats w8ing for me "/ ..Men Får Väl Se hur det blir idag kanske blir bibliotek med plugg and work 2morrow Iaf Vi Hörs Senare Och Lycka Till På Skolan .

Nu Ska Jag Plugga Hårt i de Nya Ämnet!
Men Själv Klart Har Jag Mina Koss Hörlurar på mig Och Min Älskade Mp4 Spelar Älskar Den Har 8G på den och kan lägga till upp till 16G mer +8 som redan finns på , Man Kan Kolla På Film ,Bilder,telefonbok osv Internet den är mysik och smidig ..


Skön Låt .. :) 5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0