Lång underbar skol dag !

AM BACCCCCCK! =) . Hahah! idag va en lång hålltimms dag men DET BÄSTA AV ALLT VA MUSIKEN! Jag har en kung i skolan som kan spela piano så himla braaaaaa! STORT Tack till han .. idag hjälpte jag 2 tjejer med lite musik de ska uppträda det känndes underbart ! Känns som jag hittat massa kärlek till musik igen , ska in på studion BÅDE LÖRDAG OCH SÖNDAG YEEPI! =D . Snart får ni höra så mycket av mig så att ni tröttnar -.- saaajk !
men nu sitter jag i mitt rum har duschat och time 2 EAT :D ,Ska nog ta grillad kyckling med potatis sallad och lägga in baguetter i ugnen :') MuMSSS**!
SNART TIME FOR MUSIC MODE Och videos FRÅN IDAG! MASSA KÄRLEK TILL ER PPL Glöm inte svara på Veckans fråga Bless & Luv . P to the M !

On my way 2 school =) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0