HELGENS FILMER :D !

LÄSKIG FILM SOM FICK MIG ATT SKRIKA !

Lördagen Va Rätt Så Chill Det blev Bio Med Filmen - PARANORMAL ACTIVITY .
Man Vaknar ju dessa dagar Med Regn och om inte det, är det Snö/Regn .
Så Jag Gick På Filmen Med Käre Mambuuuuuu Som är en av mina nära tjej kompisar , fråga mig om hon nästan grät hahah! Gud hon hoppa på mig under filmen men det va så kul att see henne så rädd under filmen. Jag ska då inte prata för efter filmen skaka jag av rädsla och min hjärna börja direkt inbilla sig saker som Spöken & Demoner fyyy! Men Filmen får 4/5 * ! :)

Kommentarer
Postat av: Meha

såg filmen. den var najs.. visst börjar man inbilla sig saker? oh aldrig skrek såå mkt i hela mitt liv. förresten, kul att du bloggar nu.

2009-11-15 @ 22:21:15
Postat av: m

du vet att skräckfilmer inte är din grej!

2009-11-15 @ 22:25:06
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0