Goodmorgon :)Sunday med regnet ofc =) .

Godmorgon , ligger i sängen med datorn nu och pratar med helia..ush vad det regnar (jag ska ut i regnet sen pga ska till jobbet) , igår blev det utgång trotts allt men inget stort blev trött när jag kom fram till festen och eftersom helia bodde brevid så gick jag till henne ett tag och tog det lungt tills klockan slog 21:30 . då gick jag ner och dansade loss en stund och kolla på Artisterna som uppträde .
Igår sjöng jag och spela in några videos ska spela in Ego så fort det går och svara på de önskade låtar ni ville höra.
har dock inte den bästa kamerna pga min gick sönder men ska snart få en ny =).

Kommentarer
Postat av: Carolina

Snygg blogg sötnos :D<3

2009-11-22 @ 13:16:01
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/
Postat av: Triisha

Tack gumman <3

2009-11-22 @ 13:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0