Gokväll ppl =)

AM HOMEEEEEEEEEEE!
idag va en skön start på veckan skolan gick bra börjat på mitt 2 projekt nu som handlar om Kongo , vi arbetar med säkerhetspolitik -.- .Efter skolan idag så fick jag äntligen tbx mina nycklar som jag glömde i lördags lr hmm söndags morgon =) . Efter att jag hämtat upp dom åkte jag till oscar och han hade iförsig också tappat sina där så jag lämna dom hos han och vi tog det lungt chillade och pratde ..Nu är jag hemma MED SNIPPET FRÅN MIN NYA LÅT :D ! Som jag hoppas ni kommer gilla lika mycket som mig , jag lämnar det såhär för nu ÄRE TIME FÖR MUSIC MODE! So ppl stay fly och om de något ni vill att jag updaterar så let me know ! ska ha en veckans fråga som kommer upp i veckan så svara gärna på den sen much love and dont forget to cheek the new out coming song we r working on .PS ÄR SÅ GLAD NU FÖR SITTER OCH PRATAR MED MIN KOMPIS  PÅ MSN /WEB CAM I ITALIEN SOM JAG SAKNAR VI GICK PÅ SAMMA SKOLA INNAN JAG BYTTE HAN ÄR OCH PRAKTISERAR MKT KÄRLEK TILL DIG DANIEL .
Ya'll Bless and LOVE !!

sitter i klass rumet och lyssnar på "fröken" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0