Godmorgon , Am Back !

Godmorgon FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR SKRIVIT SEN LÖRDAG!
Nu ska jag kortfatta min helg för er innan vi går in på andra saker =) .
Lördagen va soms akt väldigt lång jag började dagen med att vara I studion från klockan 12:00 till 17:30 OCH DE VA FÖR KUL! Vi har Nu gjort Ett SNIP AV LÅTEN ! Släpper den ikväll på Youtube och andra ställen STAY TUNE !!
Efter studion Gick Jag Till Club Divine och förfesta med Mambu och Jonathan Det va Ass Kul men natten hade inte ens börjat än , Vi Dansa in på natten tills 01:30 . Efter det åkte vi Till CREOLSKA , Där NELSON UPPRÄDE !! Han va så BRA!!! och sen Dansade vi oss ut till Morgonen Fram till 05:00 Då Det Sluta . Det Bästa av allt VA NYCKLARNA VART ÄR DOM :O !! Ja när vi sitter i taxi jag och mambu frågar jag henne : Vart är Nycklarna Tror vi har Glömt dom? Och mambu Svarar : Patricia Vi Får sova utanför Dörren hahaahah ! neej ALDRIG ! Men det vi fick Göra va Väcka Min Kära Mor Som Öppna åt oss så kom vi IN !! Lördag va en Galet Skön ROLIG DAG ! nu är det ingen mer utgång tills lovet tror jag föutom att på Fredag Ska jag på Liseberg med En Person hihi ;) .

Lite Bilder Från Lördags Kvällen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0