FINALLY FRIDAAAY! :D

Äntligen Fredag ..Idag har det vart en riktigt skön fredag :) ! Blev ingen utgång idag pga den 28 RYKER DET!(Ni hör mer om vad som händer då i veckan)..iaf idag va min kortaste dag på veckan vilket är underbart och de som är bäst är att det är på en FREDAG! Slutade 11:25 ! Skol veckan har vart underbar på min nya skola känns dock redan som jag gått där i 2år när det knapt gått 1 vecka än..Det är väldigt mycket plugg men man får plugga för att lösa det lr vad säger du?.. Idag slutade jag 11:25 och som tur va hämtade mamma mig efter skolan , THANK GOD! Vi åkte ner till stan och shoopa lite vi kollade på skor och klänningar ( finns inget bättre än att gå på stan med mamma) Mamma älskar ju att klaga ska vara bra material hon ska jämt dissa Gina Trocot "Men patricia alla köper ju kläder där tvättar man det 2gånger så nopprar de" hahah så bäst! men vi gick förbi Nk hittade ett par jätte fina skor med Bulldog London inte säker om jag ska köpa dom än :)..( JAG ÄLSKAR SKOR)..När vi hade sprungit runt på stan ett tag kom den bästa delen ÄTA MAT :D ,Alla vet ju hur det är med föräldrar på stan inte Mc Lr Bk nej nu ska man gå på Resturang . Jag Åt Biff med Klyft potatis , Det var hur gott som hälst!!Eefter min dag med kära mor ..Körde hon mig ner till Centralen Där jag träffa min kära Gabriella! vi åkte hem till henne och kolla på FRESH PRINCE I BEL AIR hahah! Jag Älskar Att Förstöra hur man uttalar det Säger det på svengelska för programet är så BÄST xD Och det vissas i kära sverige idag fick vi reda på att de va avsnitt 70 .men Hur många avsnitt finns de någon som vet?..
Efter att vi har glot på De och pratat,skrattat och tagit det lungt ett tag ..Åker Jag Ner Till Stan När jag kommer ner blir jag Yr och mår illa hoppas jag inte börjar bli sjuk :( Men jag Träffar Min lilla söta Hyena & Undercover Lover Girl haha Mambu ! DANCE HOMIES LOL! (ROBOT DANCE VI KÖRDE DEN IDAG BRA JOBBAT TJEJER :P) .. Ni kanske inte visste men IDAG FYLLER HIPHOP 25ÅR Så vi åkte ner till ett Dance Jam Som firade hiphopen det va rätt så chill (Lägger upp videos senare kolla på youtube annars)..snabbt som det gick va klockan 20:30 och jag hade redan hunnit göra massa.. så det va TIME 2 GO HOME..And study -.- .. Nu sitter jag vid datorn och har hittat lite ny skön music har också spelat in en kort video när jag själv sjunger :) . Hoppsa ni har en underbar Fredag kväll =) P.M Love & Bless .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0