Emotions & Music ..

Gosh Love love love love love love love & Music Music music music music music..
Idag/nyss har jag haft ett känsligt samtal med en person som betyder mycket.. och jag saknar =( !
kan inte sova borde igentligen ligga i säng men musiken talar till mig , thats how i say när jag lyssnar på känslig musik..och känns som den förstår mig lr jag förstår den "haha.. HAVE U EVER FELT LIKE THAT?
Jag undrar hur världen skulle vart utan musik?:s går nog inte , HUR LÄNGE SKULLE DU KLARA AV ATT VARA UTAN MUSIK?..Jag ktsss ca 2timmar lol ..Men jag kan typ inte skriva så mkt mer har mer att berätta imorgon , ska nog sova nu men här är 2 låtar jag har fasnat på lyssna and let me know wut u think..
GoodNight Bless & Love . T.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0