Chilli Sunday


TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNG!
Filmen va ordlös den va sååå bra!! jag ville gråta ,skratta ,blunda och bara njuta ..
Tänk om Detta verkligen händer 2012 ?..jag tror kanske inte det kommer hända då men att världen kan se ut så är möjligt. det roliga är ju då att allt kommer börja på nytt och då blir det AFRIKA SOM KOMMER VARA KVAR ! :D..
Men dessa skepp i filmen ..hmm det finns ju då Illuminati och de försöker ju skapa liv på mars osv de bygger ju skepp som man ska kunna åka med upp ditt sen , what if ?.. Nää ush nu ska vi leva Dag för Dag.
Tacka för Idag & Be För Imorgon .
Jag Såg Filmen Med Helia Och Dagen Blev Nog En Av våra starkaste dagar tsm .. ska inte gå in på vad som hände men , Helia : Jag Finns alltid här för dig , Tack för En Skön Söndag luv you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0