Broken Hearted Girl..Beautiful Song

När Jag Såg Beyonce uppträda med denna låten i Maj Grät Jag Ju Nästan ..Nu sitter jag och lyssnar på denna låten och texten är djup och sanning..


You’re the only one I wish I could forget
The only one I’d love to not forgive
And though you break my heart, you’re the only one
And though there are times when I hate you
Cause I can’t erase
The times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you
It pains me to say
I know I’ll be there at the end of the day..

Vad Gör Man När Det Är Så Här..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

försöker o inte tänka på de (vilket inte gå)...

2009-11-19 @ 23:30:19
Postat av: Agnes

Jadu, jag har fått den känslan många gånger kusin..

Just try to erase that boy for good.

Om de är så ring den personen säg som det är sen efter om du vet att det inte kommer funka mellan er just delete him and everything about him och move on .. och om det är så att du vill ha honom fortfarande and yall think u can work it out then try to settle things in order then start over again like freshments ;) Big up



Glöm nte spana in min blogg och kommentera

2009-11-19 @ 23:32:05
URL: http://agnesgabriellemusoke.blogg.se/
Postat av: Anonym

if it hurts u, leave him

2009-11-20 @ 08:54:28
Postat av: blackie

oooooooh den bästa man har hört på länge. det är min favorit bland hennes låter. love it

2009-11-20 @ 15:11:29
Postat av: Carolina

Man dööör när det är så däär :D<3

2009-11-22 @ 13:17:26
URL: http://carolinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0