Bedtime ..Goodnight <3

Nu börjar jag bli trött ..yepp då har jag väl en blogg nu. Jag ska försöka skriva ställa frågor lägg upp music och Berätta om mig själv och dagar här på Triisha M :).
Som Ingen direkt vet Så har jag nyss bytt skola så det ska bli kul att få gå till min nya klass & Skola imorgon börja direkt med HÅRT PLUGG ! Pga jag får gå KVAR I 2AN Vilket känns underbart.. Men att säga förväl till min gammla skola och klass blir suprise för dom och mig själv .. Men Ska nog ta och klicka på min playlist Bedtime just like the song USHER - BEDTIME ..Så ska jag försöka sova djupt Är dock lite orolig över min vän vill inte see henne så här det gör mig bara seg . but 2morrow is a NEW DAY! Nu Hoppas Jag  HAN (Anonym) ringer mig idag gått 5days nu and its not fun .! Men Vi Hörs Imorgon ppl Sleep tight! let me know om du har en PLAYLIST Med Bedtime Music Vilken låt Din Lista Börjar På ?
Goodnight everybody Luv & Bless , Triisha M .

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig vänen min <3<3

2009-11-15 @ 22:22:51
Postat av: Anonym

day26 - anything , rock city my heart stopped beatin

2009-11-15 @ 22:24:57
Postat av: Sabina

pretty ricky-shorte be mine :)

2009-11-15 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0