Bättre Idag :D

Heej alla kära foxs ! idag börjar det kännas lite bättre ,Tack gud !
Idag hade jag skola och gud vad jag skrattar om dagarna ..hihih =D .
Hade Redovisning idag vilket gick underbart yippi =).
Nu sitter jag och Äter mat kom hem från jobbet för en stund sen =)..
Efter skolan idag va jag med judith min sköna böna & några fler vänner innan jag skulle iväg och jobba ..Men det roligaste av allt va hon har tagit svininfluensa vaccinet så hon har jätte ont i armen, men hon fick en massa stryk på armen och jag tyckte så synd om henne för man såg verkligen hur ont hon hade i armen hahah!..

Vit T-shirt med ett tryck på från gina tricot  129:-,En vit Halsduk från Gina Tricot 99:- , En Svart Mocka Jacka från H&M 500kr:- "jeans"Tights Från bikbok 199:- , Svarta Convers 800:- . Solglasögon,bikbok 99:- , Handske 99:- ,Armband 89:- ..=) .

Kommentarer
Postat av: Saraaah

Heej!! Jag har alltid letat efter såna handskar, skiit fräcka, vart kan man hitta såna?

2009-11-24 @ 23:01:01
Postat av: Triisha

Heey ! , Jo Jag Köpt Dom På Ett ställe Nere på Järntorget inte säker på vad det heter =), Men dom finns på SHOK Också skulle jag tro de kostar 129:- där .

2009-11-25 @ 13:14:55
Postat av: Saraaah

aha ok , tack så jätte mkt !! :)

2009-11-25 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0