Back From School .

No am Back home from schooooooooooool , and guess wut !? FÖRSTA DAGEN FÅR MAN PROV :| !!!
Jepp nu ska jag göra hemprov snart,har nyss Duschat & ätit Lasange Mumssss*.
Idag va det en lång skol dag men de va jätte kul att få ny start nytt folk NYTT ALLT :D!
Efter skolan kännde jag mig slut körd ..Men då fick jag 2 samtal ett av en Kill kompis Som står mig nära , han är nämligen utomlands och praktiserar i ett bra tag MEN NU VA HAN PÅ BESÖK :D Så han ringde mig! och vi träffades en stund kändes skönt att see han and yepp He Looks good :D :p vrf ska jag ljuga han vet de själv ändå så :D ANY SINGEL GIRL LOOKING 4 A NICE BOY Holla amma fixs ;) ! Efter att jag träffat han , Va de time att träffa min kära helia som jag va med på bio igår . Vi tog en Fika Snabbt prata ut lite och Då Kom ju SJÄLV KLART DAY 2 THE NIGHT = Hahaha jag skoja en kompis som heter Danayit , Min lilla Hyena som jag kallar henne xD , iaf nu börjar tiden rinna  time 2 study , I might get back later with sum MUSICCC :D Love & Bless .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0