ÄNTLIGEN

Heeeeeeeey!! Hahaha wow nu har jag skaffat en blogg känns lite konstigt men ändå väldigt kul .
Folk känner mig som Triisha Tjejen Som ÄLSKAR ATT SJUNGA & BRINNER FÖR MUSIC :) .
Jag kommer väl försöka blogg så mycket jag kan och hinner ..
Nu sitter jag och pratar med Kära Mambu På Telefon Så de Lite svårt att koncentrera sig , Vi Va Ju på Bio igår och kolla på Paranormal Activity  Den Va Läskig, Jag brukar gilla att kolla thriller osv men brukar inte bli rädd denna GÅNGEN SKREK JAG!! :| Hahaha har även kollat på 2012 IDAG!! VILKEN FILM ASSÅ !!! Ni borde Verkligen kolla in dom 2 filmerna !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOHOOOOO DE SKA JAG VERKLIGEN FAST MÅSTE LADDA NER:( HAR INTE PENGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-15 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0