UNDERBAR TORSDAG + Idol Gäster =D!

hahahahah ! Jag vet knas att börja inlägget med "hahaha " Fast har skrattat så mycket idag så att jag va tvungen hihih . Iaf how ya'll? MIN DAG Vart BRA IDAG!
Skolan gick fint mycket plugg men det löser sig alltid på något sätt helgen blir nog BARA PLUGG!!!
Luncen blev suverän vi har ju lunch kort så vi äter på resturang jag åt Kina Mat idag hihi (inga räkor) .
Men efter skolan så gick jag förbi Pincehs han som ser till så my head looks fly ville ditt och se om jag våga klippa mig hahah ! men jag ska tänka på de kanske ska låta de växa tbx ELLER KLIPPA ALLT Vet inte än måste tänka lite =). Men jag va med judith och åkte in till stan pga behövde köpa ett lås till mit skåp i skolan och behöver nya högtalare till mitt rum =) så jag kolla på det , på vägen hem från stan så ser vi en massa folk och jag undrar vad är det som pågår?!! hmm.....
JO IDOL ÄR I STAN DÅ?!?! Vad händer då vi ser Rabih och Eddie !! Jepp det va dom och vi står där , sen min kära lilla vän Judith kunde inte hålla munnen tyst så hon säger till Rabih och Eddie : PATRICIA MIN KOMPIS DÄR HON SJUNGER!! And am like :o hallå så kommer dom fram och säger får vi hör and am like hello... skojar ni så ofc Kan jag inte stå där som en idiot ,jo jag Sjunger En låt för dom and wut they say is WOW TJEJEN DU ÄR GRYM! VARFÖR HOPPA DU AV PÅ IDOL ?!?! SÖK NÄSTA ÅR SLUTA ALDRIG SJUNGA , Och Eddie säger kan du lova mig att söka nästa år ...?!?!? Hmm jag blir ju "Röd om det ändå kunde vissas hahah" Men yes ofc säger jag ska även säga att du tipsa tbx mig om jag kommer vidare så ppl IDOL 2010 Ska väl ditt igen och se hur långt jag kommer hihih =).
Därefter så va jag tvungen att få i mig något så vi satte oss och åt =).
Men GOTT FOLK JAG HAR NU HITTAT MASSA NY MUSIC CHRIS BREZZY ALBUM - GRAFFITI ÄR JU KLART =).
HOLLA ! Love & Bless.


DAGENS LUNCH SÅG UT SÅHÄR HIHIH :

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp klipp från då du sjunger!



Take care!

2009-12-03 @ 21:56:30
URL: http://saraliicious.blogg.se/
Postat av: Triisha Music

Ska försöka har en massa uppe på youtube but it's coming

2009-12-04 @ 22:48:26
Postat av: Anonym

hur kunde du få sjunga :O va de inte typ en massa personer som skrek o stod i kö o sånt ? sjöng du framför alla ? !

2009-12-04 @ 23:25:13
Postat av: Triisha

Jo det va en massa folk men efter allt med signering osv så kom dom fram till mig och de hade hört att jag sjöng så jag fick sjunga för dom =)

2009-12-05 @ 00:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0