Trött Trött Trött..

JAG ÄR SÅ TRÖTTTTT...
Igår va nog en sjukvkäll haha jag sov ju klockan 21:00 och vakna klockan 03:15 up from now where ..Låg i sängen ett bra tag men då jag fick besök haha då menar jag ett samtal från en oväntad vän Taban heter hon det va så kul för jag låg där försökte somna då det ringer och jag hör . Hallå ahaha , Jag : hey vem är de? Hon: det är Taban såg att du inte kunde ringa och jag är piss rädd kan inte sova.. Jag: hahah men heej gud vad längesen vad har hänt ? osv hahaha det va för kul för min käre vänn har förbi för lite saker som skrämde henne , vi hade inte pratat på månader men vi kom in på att prata om mat KLOCKAN 04:00 Hon ville prominera till MC medans jag låg där och ville gå till köket och bara äta allt som fanns och gick att få i sig , men så blev det själv klart inte .. vi pratade en stund sen bestämde vi oss för att lägga på klockan 04:20 sen tog det tag tills det gick att sova klockan slog 06:00 då jag somna Fråga om jag är trött?ush
Skolan klara jag iaf av på någotsätt finns ju för roliga folk där filmade lite av en lek som heter ERIK haha ska sätta upp den så fort jag hinner..
Jag har jobbat och vart på ett underbart möte med FLAME kolla gärna hans blogg :) .
Men nu gott folk ska jag få igång lite plugg innan jag sover DJUPT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0