trött från jobbet..time 2 sleep




Heey Lovers & Friends .. Jag har vart på jobbet idag och är jätte trött men men ..
Jag trodde där emot att julklappar va över men :D Jag fick Ju en på Jobbet idag Ett Present kort på H&M och En Choklad ask hihih . Imorgon firar vi även min 1års dag som anställd där :) så det blir tårta !..
Jag är väldigt chokad för har fått nu denna veckan 6st Vänfrågor Tjejer/Killar som frågar om mig om jag vart med på TV eller om jag är "känd" Eller Att Dom Gillar Min Stil och Det Gör Mig Glad att folk i yttre världen Ser Mig , En tjej Från UK sa dock "Jag är också från uganda men du är Diffrent" Hört de rätt så mycket ibland kan jag ta de negativt haha men jag ser mig som en vanligt tjej från UG! Det är viktigt att inte glömma vart man kommer ifrån och även kultur tycker jag ..mitt hemspråk vill jag aldrig glömma..
Aja nu ska jag ta och sova har ont i huvudet och Imorgon ska jag upp tidigt med en vän after that WORK :) Natti Natti.. <3


Ska Sätta på Något Riktigt skönt innan Bedtime ARTIST : JOE .


Kommentarer
Postat av: Catherine

Jaså nice, vad jobbar du med? ;D



ha det goodie

2009-12-28 @ 15:01:13
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sitter på ett kontor och arbetar på Fab :) vid en telefon eller dator :)(INTE TELEFON FÖRSÄLJING)

2009-12-28 @ 19:54:11
Postat av: Catherine

haha ja okey nice det ;D nice att du jobbat där länge nu...



ha det nice

2009-12-29 @ 23:19:04
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0