Sweet Monday =)

Nu är jag hemma från school =) Hahaha det va en härlig start på veckan hade väl en vanlig dag men med ett glatt humör :) . Idag JERKA VI SOM APOR I Skolan det va fettt kul skratta ovanligt mycket hahah va nog övertrött :)
Men efter skolan kände jag för att Ta en väng på stan med 2kill kompisar Jag köpte 1klocka och ett hårband/diadem.
Sen åt vi på MAC DONALDS haha Fett längesen Och min Favorit Fanta va slut ..VERKAR INTE BARA VARA JAG SOM ÄLSKAR DEN xD ..Efter att jag hade vart med dom Träffa jag Dario,Oscar & Alice det nämnligen så att kära Alice åker imorgon så jag va med henne och köpte ett par skor..


Svart väska från Åhlens , Black Convers Och En Vitt Långbakd Shorta :p från BikBok =) Blev Chill kläder idag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0