Sover Klockan 05:15


Heey Kära Läsare och Homies ! Hur är det med er ?
YALL KNOW THAT IT'S  2DAYS LEFT TO WUUUT? X-MAS Hahaha skit tråkig är jag men aah 2dagar kvar tills jul Väldigt kul lär det bli även om jag firar jul 2gånger xD Hur firar ni jul?
Idag ser ut som en fin tisdag vet Dock inte vad som ska göras än. Inget jobb för mig iaf MÅSTE BLI FRIISK HELP ME VAD SKA JAG GÖRA dricker TE VARJE DAG tusen gånger om dagen också haha! men snart orkar jag inte :( ..
Jag kunde inte sova igår sov klockan 05:15 IGEN! Har huvudvärk som aldrig för :s , men som tur är har vi USA och deras tid skillnad så Jag Fick Ett Samtal Från Min Bästa Vän Jazzy Som Bor I New Jeresy Vi pratade ett fint tag och känndes bra SAKNAR HAN JÄTTE JÄTTE MYCKET THO ..Han va i swe sommras och hälsa på hade så kul när han va i gbg vi gick på liseberg och HAN VANN CHOKLAD HAHA Det va en oförglömlig dag ,Vet ni hur många ORD DET FINNS I ENGELSKA !! DET ÄR SJUKT Om jag säger så här Lets Go For A TREK? Vad tror ni det betyder? Hahah jag hade även ett lärorikt samtal med han neways Me Loves Him Alot My Friend!<3


HAHAHA HIS SLEEPING xD <3 sommar 09 !

Kommentarer
Postat av: crazy

damn! him got killer eyes;) anyways, det betyder, lets go dance? hahahah

2009-12-22 @ 22:40:09
Postat av: triisha

hahah ! nooo det betyder GÅ - TREK , Kom så går vi på en promenad :)

2009-12-23 @ 00:29:18
URL: http://triisham.blogg.se/
Postat av: Anonym

woow he's cute ;)

2009-12-26 @ 13:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0