SNÖN FALLER!! SISTA JULKLAPPARNA DONE!



Äntligen är jag klar med alla jul klappar :) känns skönt , nu är det bara vänta tills jul :) .
Idag va en skön dag vart med familjen sen träffade jag mina två sköna bönor judith och jenny vi julhandla tillsammans och sen åt vi självklart på ett underbart Cafe som vi har döpt om till GRÖNA HÄXAN HAHA !..nee men den heter green wich xD so u get the point right?
Aja efter allt shoopande får vi sms av kära underbara Oscar ! så vi alla 3 går hem till mig (jag bor närmast stan) och har en underbar tid tillsamman ,haha vi (JAG) Lagar mat åt dom och dricker varm choklad med kaka och sen slutar det i mitt rum med film :) ..En skön tisdag känner också att jag börjar bli lite friskare VILKET ÄR UNDERBART :) .
Jag har fått reda på att jag kanske får 2 likadana jul klappar inte dåliga häller så jag längtar tills torsdag och se om det blir så för då har jag kanske ett problem :| ..
Hoppas jag blir frisk nu under veckan så att jag kan gett back to the studio!!
aja ska vila lite sen vakna och kolla på NBA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0