Snart är det jul igen snart är det jul igen ..



LOVET ÄR HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!
Äntligen nu är det lov och jag är rätt så nöjd med mina betyg inte gått där så länge men fick Vg i allt och 2MVG :) så är rätt så nöjd men måste jobba hårt om jag vill ha kvar betygen right?..
Vad händer ikväll folket? JAG SKA STANNA IN MY BED ! Det är ju jätte kallt :(
fick nyss höra att vissa slutar skolan på TISDAG? Är du en av dom? haha tycker faktis lite synd om er .
men nu kanske har längre lov ?
Aja idag slutade man skolan klocka 12:00 sen gick jag iväg till daddy för att hälsa på han..
Sen va det så kallt att jag gick hem för att ta på mig lite varmare kläder haha ..
Träffade några gurls på Avenyn och tog de lungt vi gick och åt pratade och skrattade Riktigt skönt va de haha!
Maten va WONDERFUL svårt att bestäma sig tho men som sakt det löser sig







Kommentarer
Postat av: Sabina

jaaaaaa är en av dem -.-

2009-12-18 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0