Smink & Fixs ! :D




Är du Mörk hyad,Mulatt och Även Ljus hyad letar DU efter?  smink .. trust me i've been there done it and i'm still doin it hahah!
Joo tex som hmm Mac Osv ..Jag brukar inte sminka mig så ofta och HATAR Foundation!! PGA FINNAR FETT HUD OSV..Men sen hitta jag Sleek Make UP!! Det är så himla bra och säljs bara i 1 äffer i Göteborg vet inte hur det ser ut i resten av SWE för beställde jag det från UK men Nu har vi det i SWE :) Inte alls en dyr Produkt och super bra för alla.



FIXS FIXS FIXS!!

Yes yes Nitar är ju ine nu!!! och jag gick runt på stan såg ett par Jeans Med Nitar Och tänkte nice nice ..
men sen tänkte jag ,jag har sett hur många som lägger nitar på skin jacka & skor Nu tänker jag lägga på mina jeans haha tror nog det är en massa som har gjort de :p . Så igår gick jag på stan hitta fina nitar som jag satt och jobba med på ett par jeans innan jag skulle ut och det BLEV SÅ HÄR  :).

En Bak ficka :)                                                              Fram Sidan (Högstupade Jeans )



Kommentarer
Postat av: Meha

Var i Gbg ligger sleek?

2009-12-27 @ 16:38:12
Postat av: sofia

va köpte du dem då? vart i gbg snälla säga

2009-12-27 @ 19:43:23
Postat av: sofia

va köpte du dem då? vart i gbg snälla säga

2009-12-27 @ 19:48:35
Postat av: triisha

Sleek finns hos min pappa :) , Hårt finns där vid star bowling

2009-12-27 @ 21:57:13
URL: http://triisham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0