Sitter på jobbet =)

HEJSAAAAAAAN ALLIHOPA Nu närmar vi oss kvällen vad gör ni idag söndags kvällen?..
Jo själv ringde min chef mig så jag sprang visst till jobbet där jag sitter nu fast innan det gick jag på eTT cafe där vi fick besök av en bekant person jag tror de flästa har sett på TV och även på stan han börja prata och berätta saker om livet hihih men jag ska fortsätta jobba pga jag har bara 10 min rast-.- Mycket kärlek till er OCH GLÖM INTE TÄNDA 2ADVENT LJUSET =) .
Jag hittar ingen bild på personen men han som va "mörk hyad" och dansa i slowmotion han är faktis grym =) så fick lite råd av honom . Kramis TIME 2 WORK .

Kommentarer
Postat av: daniella

sjukt cool blogg :D

2009-12-06 @ 21:31:29
URL: http://daniellafagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0