Saker VI INTE ALLTID SER?!

Hmm nu sitter jag här och lyssnar på music kollar på bilder och tänker tbx på mitt liv , Har märkt en sak vi människor glömmer och Gissa vad det kan vara?!?!? UPPSKATTA LIVET? hur många gånger har du hört dig själv säga , Jag behvöer pengar?, Jag behöver nya skor? , Jag är Hungrig ?, Jag är så trött på livet?, Sverige suger?..osv Jo jag har sakt de för iallfall och nu sitter jag och kollar runt om mig och ser att jag är 17 år och har hunnit göra så mycket med livet men ändå så lite , Jag tycker var och en ska kolla runt tänka på minnen och verkligen tänka är det värt att gråta,tjäta , klaga? jaa men det är klart man ska göra men en sak man inte ska glömma det är att kämpa för ett träd växer inte på 1dag , Ett proffs blir inte till samma sekund , jo man kämpar och når ditt man vill komma , jag kanske inte är den som borde säga så men jag har märkt att ge upp är inte en del hos mig , Kämpa är det bästa som finns att vakna på morgonen och tänka nu sitter jag på bussen on my way 2 school , why? för att böckerna är nyckeln till framgång Talang samma sak med det folk de som bär på talang de inte häller bara sitta där och tro att man ska bli något dom kämpar ! Eto kämpar han tränar för att nå ditt han är ,Beyonce hon kämpar för att nå ditt hon är , Dom som sitter på nyheterna dom som jobbar i olika länder för att vi ska få se på Nyheterna vad som händer i världen dom kämpar inte bara för dom MEN FÖR OSS OCKSÅ! Vi alla på jorden kämpar men vi ser inte alltid det so befor u got 2 bed say 2 your self i can do what ever i want if i start by walking em steps up 2 reach to the TOP! Vet inte riktigt varför jag skrev detta men kännde Ett lyft i mig själv idag och ville dela med det till folket som läser min blogg =). 
Mycket Kärlek till er Och let me know hur du reagerar på detta inlägg? 


Kommentarer
Postat av: arsema

tung blogg

2009-12-03 @ 22:50:53
URL: http://habeshkatten.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för din fina kommentar!

Kollade igenom din musik lite, grym röst du har tjejen!



Och angående inlägget du har skrivit, jag kan inte säga mer än att jag håller med. Alla dessa saker är som en självklarhet för oss, vi borde sluta att ta allt för givet och vara glada över de saker vi har. Det finns andra som inte har ngt alls medans vi klagar över småsaker.



Take care!

2009-12-04 @ 18:00:47
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0