Rymdhotell öppnar luftslussarna 2012..

På med kardborrdräkten! Redan 2012 ska ett spanskt företag ha ett rymdhotell i omloppsbana runt jorden. Pris: 30 miljoner kronor för tre nätter. WTF VEM KOMMWR HA RÅS MED DET??? Visst det låter jätte coolt but why upp there wut going on ..världen är lite knas haha .. så här stog de och detta ingår i resan ..:

Att bo på hotellet, The Galactic Suite Space Resort, kommer att kosta tre miljoner euro, cirka 30 miljoner kronor, för tre nätter. Då ingår åtta veckors förberedande träning på en ö i Karibien och resan till hotellet - i en ryskbyggd rymdraket.

Under vistelsen på rymdhotellet får gästerna se solen gå upp över jorden 15 gånger per dag, och färdas ett varv runt planeten var åttionde minut. Hotellet rymmer fyra gäster åt gången, plus de två piloter/astronauter som tar besökarna till kapseln.

SKULLE DU TÄNKA DIG ÅKA?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ts nej

2009-12-08 @ 07:36:11
Postat av: Mehalicious

Det där låter extrem och hahah tssssssss. men men det skulle vara nice. Ska be ma rich boo, ta mig dit <3

2009-12-08 @ 22:09:53
Postat av: N

hahah jag tror att det hotellet är för dem som vill överleva 2012 :P

2009-12-09 @ 19:05:28
Postat av: triisha

det tror jag också ska förklara min teori längrefam men smart sakt :)

2009-12-09 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0