Raise It Upp - Jul Avslutning .



han spelar som en artist drömmm..när jag ser han ser jag allt framför mig det är som att han slår mig i huvudet och min röst flyger fram att ha han vid min sida är underbart MEN VET NI VAD? Med hans TALANG KAN MAN INTE BARA SITTA DÄR, SÅ HAN SKA MED MIG TILL STUDION  Vi har börjat jobba på en jätte vacker låt men ska den bli P E R F E K T Kommer det att ta tid tålamod och magic.. so ppl hold ur self för vi vill vissa något som ingen kan göra bara vi!
Här har ni ett klipp från dagens framträdande !
Ps dåligt ljud på rösten pga dålig kamera..

LET US KNOW IF U LOVED IT LIKE WE DID ON STAGE =) .

Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Sikte på artistyrket?:)

2009-12-18 @ 23:37:14
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Alan

Daaaamn ni jsunger strålande ashiii boii spelar gudomligt jaa duu triisha jag ser fram emot att höra de du o ashii jobabr på ;) holla at me when it's ready ;)

2009-12-18 @ 23:55:00
Postat av: Mohamed Abdi Hiddig/RyderMan

Dat was wicked sick. It's either recognize or step aside. Dat performance was mad. From me to Da voice to kill for n Piano hero. Hit me back

2009-12-19 @ 01:05:29
Postat av: victory

ÄLSKAR LÅTEN ! (l) DUKTIG DU ÄR GUMMAN! (l)

2009-12-19 @ 05:45:49
URL: http://bogere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0