Pratar 3 I Tel =) .

Nu är jag hemma och det är en skön fredag =) , Jag har haft en chill dag i skolan idag därefter åkte jag och träffade mambu så fixade jag mitt hår yeey =) , Ska ha långt hår ett tag nu kännde jag brukar inte ofta ha hårförlägning fast denna gången körde jag väl de =) , Vi gick förbi stan därefter va WESTLIFE istan och Uppträde så de va lite kul att see dom , jag hittade högtalare fast jag är inte helt säker på om jag vill köpa dom måste pröva ljudet först har ni några tips på vad jag kan köpa för högtalare? Idag ska jag svara på alla era frågor =) . ska bli kul .. men nu måste jag avsluta mitt samtal jag har på hem tel med 2till kompisar de faktis rätt så skönt att prata med 2 till på hem tel haha ! vi har fan debatter och allt här men vi hörs STRAX Puss och kram , Så här blev håret !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0